04 Februari, 2009

Jakarte Banjir

"jakarte aneh ye ing?"

"aneh kenape ris?"

"aneh aje. langganan kok ya banjir"

"ha..ha..ha.. tapi masing mendingan ah ris, daripade negare yang ono-noh, langganannye perang. mao lo?"

"iye juga sih ing. tapi tetep aje gue sebage warge jakarte jadi kesyel. gare-gare banjir, mao ngapa-ngapain jadi susye"

"yah sabar aje lah ris, namanye juga idup. kadang enak kadang kagak. tapi omong-omong tentang banjir di jakarte ni ya ris, lu sebenernye tau kagak penyebabnye ape?"

"yah tau lah. ni banjir gare-gare kali dah pade sempit, dah pade berubah pungsi jadi tempat syampah, jadi dah kagak muat lagi buat nampung aer ujan. terus jugak gare-gare daerah penyerap aer ujannye dah tinggal dikit, dah pade berubah jadi puun beton alias bangunan-bangunan. intinye sih ni banjir ye kite-kite ini yang bikin ndiri. kite-kite ini yang dah pade egois"

"jadi esmosi gitu. hehe. yang lo sebutin emang bisa jadi yang bikin banjir. tapi itu bukan penyebab utame jakarte kebanjiran saban taon tauk!!"

"itu yang gue baca di koran, ing"

"jadi kalok menurut pengamatan, penyelidikan, dan penelitian yang gue lakuin beberapa hari ini ya ris, gue dapet satu kesimpulan penyebab utame banjir di jakarte"

"paan tuh yang jadi penyebab utamenye?"

"AER"

3 tanggapan:

Ikkyu_san mengatakan...

hahahahah
penyebab UTAMA Banget tuh emang
AER

honto omoshiroi wa
EM

Daniel Mahendra mengatakan...

Yaelah! Dari dulu juga aye udeh ngomong kali. Penyebabnya aer. Kagak mo percaya sih... Heran dah!

omoshiroi mengatakan...

:::Ikkyu_san
apa itu artinya bu?

:::Daniel Mahendra
tadinya sih gua mau percaye ame situh..tapi situh ngomongnye sambil kedip-kedip sih, jadinye gua kirain bo'ongan..
hehe,,

 
Template by suckmylolly.com - background image by elmer.0